Михайло Карповий

Червень 25, 2010

Напливала тінь

Filed under: Poems/Вірші — Михайло Карповий @ 10:51 am

           Наплывала тень. Догорал камин… – Н.Гумилёв

Напливала тінь. Догорав камін.
Руки на грудях. Він стояв один.

По щоках текли каравани сліз
і бубнявив ріт отаке під ніс:

“Був колись я цар. Мав колись я міць.
За собою вів сотні колесниць.

Воював, як лев. А гуляв, а пив!
У палаці мав тисячу рабів.

Руйнував міста. Гвалтував жінок.
Був колись я цар. Або навіть – бог.

Був такий, як Зевс. Чи такий, як Ра.
А тепер я – хто? Я невільник! Раб!

У в’язніці сам доживаю вік.
Я тепер хробак. Я не чоловік.”

Санітар прийшов і зробив укол:
у сідницю – шприць. Галоперідол.

Напиши коментар »

Коментарів ще немає.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Залишити відповідь

Блог на WordPress.com .

