Михайло Карповий

Червень 29, 2010

Клятва

Filed under: Poems/Вірші — Михайло Карповий @ 10:11 am

Прапращуре святий, скажи мені,
за що тебе на цьому полі вбито?
За Україну вмерти ти не міг:
держави не було. За Посполиту?

Чи за Москву? Чи шведського царя?
Султана? Хана? Втім, не так важливо:
усі давно дали вже дубаря,
як кожному живучому властиво.

Спочинь і ти. Ти вже відвоював.
Лишайсь лежати в полі серед жита.
Дивись у небо. Слухай гомін трав.
Кайфуй, коли лоскоче яйця вітер.

Нащадкам голим ти не лишив ніц –
ні полуботків спадок стопудовий,
ані держави незбориму міць, –
лиш передав мені мене самого.

І я клянуся честю і мечем,
і я кажу врочистими словами:
не щезне твій святий козацький ген
допоки меч у мене між ногами!

Напиши коментар »

Коментарів ще немає.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Залишити відповідь

Створити безкоштовний сайт або блог на WordPress.com.

