Михайло Карповий

Серпень 16, 2010

Здесь отвратительные жабы (Russian. From O. Mandelshtam)

Filed under: Translations/Переклади — Михайло Карповий @ 12:21 pm

Тут найогидливіші жаби
в рунисту падають траву.
Якби не смерть, ніколи я би
не зміг дізнатись, що живу.

Яке тобі до мене діло,
земне життя, красо твоя?
Та ж нагадать мені зуміла,
хто марення моє, хто я.

Здесь отвратительные жабы
В густую падают траву.
Когда б не смерть, то никогда бы
Мне не узнать, что я живу.

Вам до меня какое дело,
Земная жизнь и красота?
А та напомнить мне сумела,
Кто я и кто моя мечта.

Напиши коментар »

Коментарів ще немає.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Залишити відповідь

Створити безкоштовний сайт або блог на WordPress.com.

